کسب درآمد از شارژ

بهترین کسب و کار

کسب درآمد از شارژ

بهترین کسب و کار

درآمد عالی و فوق العاده از اپلیکیشن و نرم افزار موبایل





http://s8.picofile.com/file/8327310050/1111.jpg





تا کی میخوای کارمند باشی و با درامد کارمندی زندگی کنی؟

دوست داری یه درآمد عالی داشته باشی؟ شارژامد رو دانلود کن

با شارژآمد زندگیتو شارژ کن.





برای دانلودمستقیم اپلیکیشن شارژآمد نسخه اندروید کلیک رو متن زیر :



دانلود مستقیم اپلیکیشن شارژآمد





کد معرف : nejatyafte



توجه : اگه کد معرف رو بزنی ۲۰۰۰ تومان جایزه میگیری!!





برای دانل از اپ استورها ( گوگل پلی،بازار،سیب اپ ) کلیک رو متن زیر :



دانلود برنامه از طریق سایت

بایگانی

http://s8.picofile.com/file/8345747234/32.jpg

 

 

یه دقیقه وقت بزارید بخونید پشیمون نمیشید

چگونه ماهیانه 13 میلیون درآمد از خرید شارژ موبایل بسته اینترنت ، کارت به کارت و پرداخت قبض های آب و برق و گاز داشته باشیم؟

یه شارژ5000تومانی پای من و شما5450تومان میوفته که شما از هر جایی خرید کنید با احتساب مالیات به همین قیمت می باشد و خاص این برنامه نمی باشد. این9درصدکه540تومانه واریز برای سازمان مالیات و سود برای عاملین فروش میشه....

برای این که متوجه سود بشی اپلیکیشن آپ رو مثال میزنم که به ازای حاشیه سودش جایزه های بزرگی میده و در رسانه های ملی میلیاردی تبلیغ جوایزش رو میکنه.

خب من و تو چطور میتونیم از شارژ به درآمد برسیم!؟ یه برنامه به اسم7030هست که بچه های دانشگاه شریف ساختنش و شعارش اینه 70درصد برای مشتری و30درصد برای اپلیکیشن ودر کنارشارژ کردن گوشیتون و پرداخت قبوض اب وبرق و گاز و کارت به کارت و...

میتونید درآمد هم داشته باشید!! به این نحوه که خودتون گوشیتونو شارژ5000هزارتومانی میکنید یا قبض پرداخت میکنیدتا70درصد از سود خودش رو با شما تقسیم میکنه و به خودتون برمیگردونه.

امارتراکنش ماهیانه برای خرید شارژ 150میلیاردتومان میباشد درواقع بچه های دانشگاه شریف تصمیم گرفتن به جای پرداخت میلیاردی به صدا و سیما جهت تبلیغ برنامه7030 ،این پول رو به مردم بدن تا اونها براشون تبلیغ کنن و پورسانت مادام العمردریافت کنند.

باهر خرید دوستانتان باتوجه به سطح آنها شما درآمد کسب خواهید کرد.(سطح یک افرادی هستند که شما مستقیمامعرفی کردیدوسطح دو آنهائی هستند که مستقیما ازطریق سطح یک دعوت شده اند)و.....

باتوجه به صحبت هایی که شد لپ کلام اینه که شما،به ده نفر از اطرافیانتون این برنامه و (کدمعرف خودتونو)

معرفی کنید هرکدوم از اونا اگر این کارو انجام بدن و تا سطح هفت این اتفاق بیوفته هرکدوم یه شارژ پنج تومنی تو ماه تهیه کنن شما میتونید به درامد13٬477٬570تومان برسید.

تازه جالبه بدونید این رقم واسه یکبار خرید شارژ5000تومانیه.که این خرید برای افراد متفاوته و چندین بار ممکنه درماه خرید کنه به اینم فکر کن که اگه خرید شارژ بیشتر بشه این13میلیون هم بیشتر میشه.

شناسه معرف هنگام ثبت نام معرف :139899

خودتان هم کل کارهایتان با این آپ انجام بدهید و سود تراکنش بیشتری نسبت به اعضا بگیرید.شما روی خرید کسانی که که از طریق شما با سایت و آپ7030اشنا شده اند،سود مشخص خواهید داشت.

برای دانلوده برای اندروید از کافه بازار و برای ایفون از سیبچه اقدام کنید✅کد معرف هنگام ثبت نام الزامی میباشد،اگر وارد نکنید ثبت نام شما انجام نمی شود،

کد معرف: 139899

لینک دانلود اندروید: https://cafebazaar.ir/app/ir.app7030.android/?l=fa

لینک دانلود آیفون و آی او اس:https://new.sibapp.com/applications/7030

دانلود با لینک مستقیم : https://7030.ir/download

لینک کانال تلگرام آموزش اپلیکیشن و نحوه تبلیغ آن برای کسانیکه زیر مجموعه بنده میشوند.:

https://t.me/nejatyafte7030

 تذکر بسیار مهم:در صورتیکه هم خودتان از نرم افزار شارژ نخرید و قبض پرداخت نکنیدهم زیر مجموعه هاتونو تشویق به استفاده از اپ 7030 نکنید درآمدی نصیبتان نخواهد شد.

توجه مهم :  جهت کسب درآمد از اپلیکیشن و سامانه هفتاد سی  و ثبت نام اولیه در سایت نیاز به شناسه معرف دارید، از این رو می توانید بعد از لمس یا کلیک لینک ثبت نام  در زیر ، 139899 و یا نام کاربری nejatyafte  را به عنوان شناسه معرف وارد نمایید .

قابل توجه ادمین سایتهای اینترنتی تمام فعالیت های اپلیکیشن را میتوان با سایت انجام داد و همان درآمد از اپلیکیشن را از سایت هم بدست آورد

توجه مهم :  جهت کسب درآمد از اپلیکیشن و سامانه هفتاد سی  و ثبت نام اولیه در سایت نیاز به شناسه معرف دارید، از این رو می توانید بعد از لمس یا کلیک لینک ثبت نام :https://7030.ir/r/nejatyafte ، شماره 139899 و یا نام کاربری nejatyafteرا به عنوان شناسه معرف وارد نمایید .
 

مژده شروع بکار بخش بازاریابی اپلیکیشن موبایل بعد بالا رفتن تعداد زیر مجموعه ها و نصب اپلیکیشن7030توسط کاربرها


مژده                مژده              مژده 
خدمت کاربران عزیز  مژده میدهم که قصد راه اندازی بخش آموزش بازاریابی اپلیکیشن موبایل برای زیر مجموعه های عزیزم در سامانه 7030 بصورت رایگان را دارم  وبعد از رسیدن ممبرهای کانال به صدهزار به امید خدا استارت خواهم زد که هم اپلیکیشن هفتاد سی را هر چه بیشتر منتشر کنیم و هم در این وضعیت بد اقتصادی مملکت در کنار هم درآمد میلیونی داشته باشیم.

 

  • mb bagh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی